W najbliższą sobotę, 19 marca w Galerii Dominikańskiej swoje stoisko otworzy Auna Vegan. To wyjątkowa marka oferująca naturalne kosmetyki. Z okazji wrocławskiego debiutu, w dniu otwarcia każdy klient otrzyma rabat w wysokości 15%. Wrocławianki, które odwiedzą nowy sklep, mogą też liczyć na bezpłatne próbki i fachową poradę.

Naturalne kosmetyki Auna Vegan oparte są na oryginalnych, roślinnych recepturach, przyjaznych naturze i zwierzętom. Za firmą stoi Anna Kościelnik – z wykształcenia chemik kosmetyczny, z zamiłowania twórczyni naturalnych produktów. Auna Vegan stawia na naturalne produkty i proste receptury, składniki pozbawione parabenów. Produkcja koncentruje się na produktach wegańskich, bazujących przede wszystkim na ekstraktach roślinnych i ziołowych, wyciągach roślinnych i składnikach mineralnych.

– Uwielbiamy naturę, promienny wygląd oraz nieskomplikowana pielęgnację. Te zamiłowania pozwalają nam tworzyć dobrej jakości kosmetyki naturalne. Filozofia marki Auna Vegan opiera się na wykorzystaniu mocy roślinnych składników i byciu w ten sposób bliżej natury – mówi Anna Kościelnik, właścicielka marki Auna Vegan. – Z pasją tworzymy wielozadaniowe kosmetyki, polecane dla wszystkich typów cery. W naszej ofercie można znaleźć produkty przeznaczone dla kobiet w ciąży, do pielęgnacji skóry niemowląt i małych dzieci. Ze względu na naturalny skład, są one również dobrze tolerowane przez skórę problematyczną – dodaje, zaznaczając, że jej produkty wytarzane są w duchu „zero waste”.

Auna Vegan w Galerii Dominikańskiej

Firmowe stoisko Auna Vegan startuje już 19 marca. Będzie ono dostępne w ramach kiosku pop-up na poziomie -1 Galerii Dominikańskiej. Klientki na miejscu będą mogły zasięgnąć fachowej porady, a także poznać szczegóły dotyczące składu i własności oferowanych kosmetyków.

– Cieszymy się z faktu, że z produktami Auna Vegan dotarliśmy do Wrocławia! Liczymy na to, że nasza oferta sprosta oczekiwaniom i gustom wrocławian. Każda osoba odwiedzająca nasz punkt w Galerii Dominikańskiej, może liczyć na przyjazne, indywidualne podejście – u nas otrzyma profesjonalne wsparcie między innymi w zakresie informacji o właściwościach produktów, efektów kuracji czy aktualnych promocji. Jako założycielka marki, a zarazem pasjonatka kosmetyków naturalnych, deklaruję pomoc klientom w doborze odpowiednich produktów dla siebie bądź bliskiej osoby– mówi Anna Kościelnik, właścicielka marki Auna Vegan.

Obecność marki Auna Vegan we wrocławskiej Galerii Dominikańskiej to efekt wyróżnienia, jakie otrzymała w I edycji konkursu ”Wygraj pop-up store!” ogłoszonym przez Atrium Poland Real Estate, właściciela Galerii Dominikańskiej. Projekt skierowany jest do młodych polskich marek, pragnących rozwinąć swój dotychczasowy lokalny biznes. Wyróżnienie w konkursie przyznano marce Auna Vegan, która otrzymała bezpłatnie swój kiosk w formacie pop-up w centrum handlowym Atrium na 6 miesięcy. Celem projektu Atrium jest wsparcie początkujących brandów w rozwoju biznesu oraz zwiększenie ich szans na zaistnienie w handlu offline.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY